Запис Детальніше

Моделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринках

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринках
 
Creator Сидоренко, Валерій Миколайович
Sydorenko, Valeriy
Сидоренко, Валерий Николаевич
Кравченко, Володимир Георгійович
Сидоренко, Марія Валеріївна
 
Subject методи аналізу ситуацій
концепції та моделі стратегічного маркетингу
фактори ризику
альтернативи і критерії
алгоритм вибору
багатокритеріальний компроміс
situation analysis methods
conceptions and models of the strategic marketing
risk factors
alternatives and criteria
algorithm of choice
multicriterion compromise
методы анализа ситуаций
концепции и модели стратегического маркетинга
факторы риска
альтернативы и критерии
алгоритм выбора
многокритериальный компромисс
339.138:339.13.021
 
Description Розглядаються сучасні підходи до моделювання маркетингових стратегій. Узагальнено існуючи підходи до прогнозування можливих змін в умовах функціонування ринків. Запропоновано підхід до побудови моделі агатокритеріального компромісу в умовах невизначеності ринків і вибору оптимальної маркетингової стратегії для малих і середніх підприємств.
Modern methods of marketing strategies modelling are examined in the paper. The article generalizes existing methods of forecasting possible
changes in the context of markets functioning. The method of creation of multicriterion compromise in terms of markets uncertainty and choosing the most effective marketing strategy for small and mediumsized enterprises is proposed.
Рассматриваются современные подходы к моделированию маркетинговых стратегий. Обобщены существующие подходы к прогнозированию возможных изменений в условиях функционирования рынков. Предложен подход к построению модели многокритериального компромисса в условиях неопределенности рынков и выбора оптимальной маркетинговой стратегии для малых и средних предприятий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-05-08T08:46:11Z
2014-05-08T08:46:11Z
2012-03-22
 
Type Article
 
Identifier Сидоренко В. М. Моделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринках / В. М. Сидоренко, В. Г. Кравченко, М. В. Сидоренко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 27. – С. 293-302.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3364
 
Language uk