Запис Детальніше

Проблеми вибору альтернативних режимів таргетування у процесі реалізації грошово-кредитної політики в період фінансової кризи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми вибору альтернативних режимів таргетування у процесі реалізації грошово-кредитної політики в період фінансової кризи
Problems of choice of the alternative modes of targeting in the process of realization of monetary policy in the period of financial crisis
 
Creator Запаранюк, Т. В.
Zaparanyuk, T.
 
Subject таргетування
грошово-кредитна політика
центральний банк
інфляція
грошова маса
валютний курс
targeting
monetary policy
central bank
inflation
money aggregates
rate of exchange
таргетирование
денежно-кредитная политика
центральный банк
инфляция
денежная масса
валютный курс
336.71
 
Description У статті розглянуто особливості застосування альтернативних режимів реалізації грошово-кредитної політики, спрямованих на таргетування грошових агрегатів, валютного курсу або інфляції. Обґрунтовано найприйнятніші способи таргетування, виходячи із поточної ситуації сучасного економічного розвитку в Україні в період фінансової кризи.
The features of application of the alternative modes of realization of monetary policy, directed on targeting of money aggregates, rate of exchange or inflation are examined in the article. The most acceptable methods of targeting are grounded, coming from the current situation of modern economic development in Ukraine in the period of financial crisis.
В статье рассматриваются особенности применения альтернативных режимов реализации денежно-кредитной политики, направленных на таргетирвание денежных агрегатов, валютного курса или инфляции. Обосновываются наиболее приемлемые способы таргетирования, исходя из текущей ситуации современного экономического
развития в Украине в период финансового кризиса.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-05-12T13:07:48Z
2014-05-12T13:07:48Z
2012-01-11
 
Type Article
 
Identifier Запаранюк Т. В. Проблеми вибору альтернативних режимів таргетування у процесі реалізації грошово-кредитної політики в період фінансової кризи / Т. В. Запаранюк // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 19. – С. 71–80.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3396
 
Language uk