Запис Детальніше

Управління брендом вищого навчального закладу в умовах глобальної конкуренції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління брендом вищого навчального закладу в умовах глобальної конкуренції
 
Creator Василькова, Наталія Володимирівна
Vasylkova, Natalia
 
Subject маркетинг вищої освіти
ринковоорієнтоване управління університетом
брендинг
бренд університету
higher education marketing
market oriented university governance
branding
university brand
маркетинг высшего образования
рыночноориентированное управление университетом
брендинг
бренд университета
339.138:378.4
 
Description У статті висвітлено основні питання сутності і значення брендингу вищих навчальних закладів в умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг; розглянуто сучасні тенденції брендингу; проаналізовано фактори, що впливають на формування бренду ВНЗ.
The paper highlights the main issues concerning the nature and the role of branding in higher education, especially taking into account the increasing competition in the education market; considers main trends of branding; analyses factors that impact university brand creation.
В статье рассмотрены основные вопросы сущности и значения брендинга высших учебных заведений в условия возрастающей конкуренции на рынке образовательных услуг; рассмотрены основные тенденции брендинга; проанализированы факторы, влияющие на формирование бренда вуза.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-23T10:54:59Z
2014-06-23T10:54:59Z
2013-08-12
 
Type Article
 
Identifier Василькова Н. В. Управління брендом вищого навчального закладу в умовах глобальної конкуренції / Н. В. Василькова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 27–33.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3987
 
Language uk