Методи визначення вартості бренду
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методи визначення вартості бренду
|
|
Creator |
Антонченко, Мирослава Юріївна
|
|
Subject |
бренд
сила бренду вартість бренду роялті капітал бренду brand brand power brand value royalty brand capital бренд сила бренда стоимость бренда роялти капитал бренда 339.138 |
|
Description |
Бренд — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.Хоча він широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше, є фінансовим поняттям. В статті визначено методи розрахунку вартості бренду, проаналізовано їх переваги та недоліки.
Brand is a complex of concepts that summarize the way people thought about the relevant product, service, company or person. Although it is widely used in marketing and advertising, but nevertheless it is a financial concept. The article deals with the methods of calculating the value of the brand, analyzes their advantages and disadvantages. Бренд — термин, символизирующий комплекс информации о компании, продукте или услуге. Хотя широко используется в маркетинге и рекламе, но, тем не менее, это финансовое понятие. В статье рассмотрены методы расчета стоимости бренда, проанализированы их преимущества и недостатки. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-23T11:00:53Z
2014-06-23T11:00:53Z 2013-08-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антонченко М. Ю. Методи визначення вартості бренду / М. Ю. Антонченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 61–70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3988 |
|
Language |
uk
|
|