Запис Детальніше

Методи визначення вартості бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи визначення вартості бренду
 
Creator Антонченко, Мирослава Юріївна
 
Subject бренд
сила бренду
вартість бренду
роялті
капітал бренду
brand
brand power
brand value
royalty
brand capital
бренд
сила бренда
стоимость бренда
роялти
капитал бренда
339.138
 
Description Бренд — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.Хоча він широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше, є фінансовим поняттям. В статті визначено методи розрахунку вартості бренду, проаналізовано їх переваги та недоліки.
Brand is a complex of concepts that summarize the way people thought about the relevant product, service, company or person. Although it is widely used in marketing and advertising, but nevertheless it is a financial concept. The article deals with the methods of calculating the value of the brand, analyzes their advantages and disadvantages.
Бренд — термин, символизирующий комплекс информации о компании, продукте или услуге. Хотя широко используется в маркетинге и рекламе, но, тем не менее, это финансовое понятие. В статье рассмотрены методы расчета стоимости бренда, проанализированы их преимущества и недостатки.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-23T11:00:53Z
2014-06-23T11:00:53Z
2013-08-09
 
Type Article
 
Identifier Антонченко М. Ю. Методи визначення вартості бренду / М. Ю. Антонченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 61–70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3988
 
Language uk