Запис Детальніше

Регламентація процедур оперативного планування маркетингу на підприємстві

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Регламентація процедур оперативного планування маркетингу на підприємстві
 
Creator Решетнікова, Ірина Леонідівна
 
Subject оперативний маркетинг
маркетинговий план
регламентація процедур
методи сітьового планування
«критичний шлях»
operational marketing
marketing plan
regulation of procedures
methods of network planning
«critical path»
оперативный маркетинг
маркетинговый план
регламентация процедур
методы сетевого планирования
«критический путь»
339.138:658.8
 
Description Розглядається алгоритм процесу оперативного планування маркетингу на підприємстві. Доводиться необхідність чіткого регламентування процедур протягом річного циклу і доцільність використання методів сітьового планування.. Наводиться
приклад побудови графу створення нової продукції з визначенням «критичного шляху» виконання робіт. Визначаються переваги застосування методу PERT в оперативному плануванні маркетингу на підприємстві.
The algorithm of process of operational planning of marketing is considered in the publication. The work proves the necessity of clear procedures for the regulation of the annual cycle and the feasibility of using methods of network planning. The paper presents the example of constructing a graph of creating new products with the definition of "critical path" of the work. The article defines the benefits of the method PERT in operational planning of marketing at the company.
Рассматривается алгоритм процесса оперативного планирования маркетинга на предприятии. Доказывается необходимость четкой регламентации процедур в течение годового цикла и целесообразность использования методов сетевого планирования. Приводится пример построения графа создания новой продукции с определением «критического пути» выполнения работ. Определяются преимущества применения метода PERT в оперативном планировании маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-23T11:27:19Z
2014-06-23T11:27:19Z
2013-08-01
 
Type Article
 
Identifier Решетнікова І. Л. Регламентація процедур оперативного планування маркетингу на підприємстві / І. Л. Решетнікова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 206–214.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3991
 
Language uk