Запис Детальніше

Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі
 
Creator Бобрицька, Наталія Дмитрівна
 
Subject маркетинг
ринок туристичних послуг
маркетингова стратегія
види маркетингових стратегій
алгоритм
туристичне підприємство
marketing
tourism market
marketing strategy
types of marketing strategies
algorithm
travel company
маркетинг
рынок туристических услуг
маркетинговая стратегия
виды маркетинговых стратегий
алгоритм
туристическое предприятие
330:338.48
 
Description У статті представлена класифікація видів маркетингових стратегій, доведено необхідність формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі, представлений алгоритм розробки ефективної маркетингової стратегії туристичного підприємства.
The article presents a classification of types of marketing strategies, the necessity of the formation of marketing strategies for businesses in the tourism industry, presents an algorithm for developing an effective marketing strategy of the tourism company.
В статье представлена классификация видов маркетинговых стратегий, доказана необходимость формирования маркетинговых стратегий для предприятий туристической отрасли, приведен алгоритм разработки эффективной маркетинговой стратегии туристского предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-23T11:34:35Z
2014-06-23T11:34:35Z
2013-08-29
 
Type Article
 
Identifier Бобрицька Н. Д. Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 242–249.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3992
 
Language uk