Запис Детальніше

Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємства
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
Романенко, П. Ф.
 
Subject управління товарними запасами
підприємства оптово-роздрібної торгівлі
система продажу
учасники маркетингового каналу
комерційні інтереси
конфлікти в каналах розподілу
inventory management
wholesale and enterprise retail system sales
marketing channel members
business interests
conflicts in distribution channels
управление товарными запасами
предприятия оптово-розничной торговли
система продаж
участники маркетингового канала
коммерческие интересы
конфликты в каналах распределения
339.3
 
Description Автором пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності оптово-роздрібних підприємств та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
The author proposes the development of practical recommendations for the use of marketing tools in the activities of wholesale and retail enterprises and effective marketing solutions to overcome the contradictions in the interaction of economic actors and the optimal allocation of resources.
Автором предлагается разработка практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности оптово-розничных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального
размещения ресурсов.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-23T12:00:30Z
2014-06-23T12:00:30Z
2013-08-14
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємства / О. В. Данніков, П. Ф. Романенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 273–286.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3994
 
Language uk