Запис Детальніше

Механізм реалізації маркетингової стратегії на підприємствах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм реалізації маркетингової стратегії на підприємствах
 
Creator Овсієнко, Наталія Василівна
 
Subject маркетингові стратегії
реалізація маркетингової стратегії
корпоративна культура підприємства
S-криві
marketing strategies
implementation of marketing strategy
corporate culture company
S-curves
маркетинговые стратегии
реализация маркетинговой стратегии
корпоративная культура предприятия
S-кривые
658
 
Description У статті розглянуто різні теоретичні підходи до визначення поняття механізму реалізації маркетингової стратегії, визначено його складові компоненти, завдання та функції. Описано використання методу S-образних кривих, який дозволяє на ранніх стадіях скорегувати величину маркетингового бюджету, що дає можливість більш економно і ефективно витрачати кошти підприємства на реалізацію маркетингової стратегії.
The paper considers different theoretical approaches to the definition of the mechanism of marketing strategy, defined by its component parts, tasks and functions. We describe a method using S-shaped curves that allows you to adjust the value of early marketing budget that makes it possible more economically and efficiently to spend money on marketing strategy implementation.
В статье рассмотрены различные теоретические
подходы к определению понятия механизма реализации маркетинговой стратегии, определены его компоненты, задачи и функции. Описано использование метода S-образных кривых, который позволяет на ранних стадиях скорректировать величину маркетингового бюджета, что дает возможность более экономно и эффективно расходовать средства предприятия на реализацию маркетинговой стратегии.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-23T12:26:50Z
2014-06-23T12:26:50Z
2013-08-07
 
Type Article
 
Identifier Овсієнко Н. В. Механізм реалізації маркетингової стратегії на підприємствах / Н. В. Овсієнко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 328–336.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3995
 
Language uk