Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств
|
|
Creator |
Павленко, Анатолій Федорович
Пилипчук, Володимир Петрович |
|
Subject |
Маркетингове управління
стратегія ефективність економічна взаємодія цінності Marketing management strategy efficiency economic cooperation values Маркетинговое управление стратегия эффективность экономическое взаимодействие ценности 339.138:658.1. |
|
Description |
Розглянуто інтеграційні підходи до використання маркетингу в процесі стратегічного управління ефективним розвитком промислових підприємств.
We consider the use of integrative approaches to marketing in the development of effective strategic management of industrial enterprises. Рассмотрены интеграционные подходы к использованию маркетинга в процессе стратегического управления эффективным развитием промышленных предприятий. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-24T06:50:12Z
2014-06-24T06:50:12Z 2013-08-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Павленко А. Ф. Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств / А. Ф. Павленко, В. П. Пилипчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 336–347.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3996 |
|
Language |
uk
|
|