Запис Детальніше

Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств
 
Creator Павленко, Анатолій Федорович
Пилипчук, Володимир Петрович
 
Subject Маркетингове управління
стратегія
ефективність
економічна взаємодія
цінності
Marketing management strategy
efficiency
economic cooperation
values
Маркетинговое управление
стратегия
эффективность
экономическое взаимодействие
ценности
339.138:658.1.
 
Description Розглянуто інтеграційні підходи до використання маркетингу в процесі стратегічного управління ефективним розвитком промислових підприємств.
We consider the use of integrative approaches to marketing in the development of effective strategic management of industrial enterprises.
Рассмотрены интеграционные подходы к использованию маркетинга в процессе стратегического управления эффективным развитием промышленных предприятий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-24T06:50:12Z
2014-06-24T06:50:12Z
2013-08-29
 
Type Article
 
Identifier Павленко А. Ф. Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств / А. Ф. Павленко, В. П. Пилипчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 336–347.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/3996
 
Language uk