Запис Детальніше

Чинники маркетингового ціноутворення

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чинники маркетингового ціноутворення
 
Creator Дугіна, Світлана Іванівна
 
Subject Закон демонстративного споживання
комплементарні товари
цінова чутливість
law of conspicuous consumption
complementary goods
price sensitivity
закон демонстративного потребления
комплементарные товары
ценовая чувствительность
338.53
 
Description У статті підкреслюється, що ціноутворення посідає одне з головних місць у маркетинговій діяльності фірми. Воля фірми у встановленні цін обмежується не тільки споживчим попитом, ринковою ціною та учасниками потоків товарообігу, а й державою.
The article emphasizes that pricing is one of the main places in the marketing activities of the firm. The firm's will in fixing prices is limited not only to consumer demand, market price and participants in the flows of goods turnover, but also to the state.
В статье подчеркивается, что ценообразование занимает одно из главных мест в маркетинговой деятельности фирмы.Желание фирмы в установлении цены ограничивается не только потребительским спросом, рыночною ценою и участниками каналов товарообращения, но и государством.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-24T07:41:17Z
2014-06-24T07:41:17Z
2013-08-02
 
Type Article
 
Identifier Дугіна С. І. Чинники маркетингового ціноутворення / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 439–449.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4001
 
Language uk