Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері
|
|
Creator |
Савощенко, Анатолій Семенович
Сірук, М. М. |
|
Subject |
маркетинг
комунікація маркетинговий комунікаційний комплекс видавнича справа видавничий маркетинг marketing communication marketing and communication complex publishing publishing marketing маркетинг коммуникация маркетингово-коммуникационный комплекс издательское дело издательский маркетинг 339.138..655.1/.5 |
|
Description |
У статті розглянуто значення та актуальність маркетингу для видавничої сфери. Досліджено основні види маркетингово-комунікаційного комплексу за працями науковців. Висвітлено значення та особливості маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері.
The article investigates the importance and relevance of marketing for the publishing industry. The basic types of marketing and communication complex of the scientific works were studied. The meaning of marketing and communication complex in the publishing sector was founded. В статье рассмотрено значение и актуальность маркетинга для издательской сферы. Исследованы основные виды маркетингово-коммуникационного комплекса по трудам ученых. Освещено значение и особенности маркетингового коммуникационного комплекса в издательской сфере. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-24T08:03:22Z
2014-06-24T08:03:22Z 2013-08-08 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савощенко А. С. Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері / А. С. Савощенко, М. М. Сірук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 501–509.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4002 |
|
Language |
uk
|
|