Запис Детальніше

Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері
 
Creator Савощенко, Анатолій Семенович
Сірук, М. М.
 
Subject маркетинг
комунікація
маркетинговий комунікаційний комплекс
видавнича справа
видавничий маркетинг
marketing
communication
marketing and communication complex
publishing
publishing marketing
маркетинг
коммуникация
маркетингово-коммуникационный комплекс
издательское дело
издательский маркетинг
339.138..655.1/.5
 
Description У статті розглянуто значення та актуальність маркетингу для видавничої сфери. Досліджено основні види маркетингово-комунікаційного комплексу за працями науковців. Висвітлено значення та особливості маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері.
The article investigates the importance and relevance of marketing for the publishing industry. The basic types of marketing and
communication complex of the scientific works were studied. The meaning of marketing and communication complex in the publishing sector was founded.
В статье рассмотрено значение и актуальность маркетинга для издательской сферы. Исследованы основные виды маркетингово-коммуникационного комплекса по трудам ученых. Освещено значение и особенности маркетингового коммуникационного комплекса в издательской сфере.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-24T08:03:22Z
2014-06-24T08:03:22Z
2013-08-08
 
Type Article
 
Identifier Савощенко А. С. Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері / А. С. Савощенко, М. М. Сірук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 501–509.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4002
 
Language uk