Запис Детальніше

Модель планування рекламної кампанії підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель планування рекламної кампанії підприємства
 
Creator Архипова, Тетяна Василівна
 
Subject рекламна кампанія
маркетинг
рекламні стратегії
медіа планування
методи оцінки рекламної кампанії
advertisement campaign
marketing
advertisement strategies
planning medias
methods of estimation of advertisement campaign
рекламная кампания
маркетинг
рекламные стратегии
медиа планирования
методы оценки рекламной кампании
330.45 : 659.11
 
Description В сучасних ринкових умовах рекламна діяльність становить одну із найпотужніших галузей економіки. Швидкий розвиток рекламної діяльності потребує наукового аналізу і економічного обґрунтування процесу формування рекламної кампанії.
In modern market conditions advertisement activity presents one of the most powerful industries of economy. Mushroom growth of advertisement activity needs a scientific analysis and economic ground of process of forming of advertisement campaign.
В современных рыночных условиях рекламная деятельность превратилась в одну из наиболее развитых отраслей экономики. Быстрое развитие рекламной деятельности требуют научного анализа и экономически обоснованного процесса формирования рекламной кампании.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-24T08:45:48Z
2014-06-24T08:45:48Z
2013-08-06
 
Type Article
 
Identifier Архипова Т. В. Модель планування рекламної кампанії підприємства / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 579–601.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4006
 
Language uk