Запис Детальніше

Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу
 
Creator Наумова, О. Е.
 
Subject інтегрований маркетинг
система менеджменту
вищий навчальний заклад
освітня послуга
ринкові умови
конкурентоспроможність
integrated marketing
management system
higher educational institution
educational service
market conditions
competitiveness
интегрированный маркетинг
система менеджмента
высшее учебное заведение
образовательная услуга
рыночные условия
конкурентоспособность
339.138
 
Description Стаття містить узагальнення існуючих підходів до організації маркетингу у закладах освіти. Обґрунтовано необхідність застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу. Розглянуто функції та завдання маркетингових підрозділів вузу. Проаналізовано концепції «4Р», «4С», «7Р» стосовно до вищих навчальних закладів.
The article contains synthesis of available approaches to the marketing organization in educational institutions. Need of application
of the concept of the integrated marketing for system of management of a higher educational institution is proved. Functions and tasks of marketing divisions of higher education institution are considered. Concepts of «4P», «4C», «7P» in relation to higher educational institutions are analysed.
Статья содержит обобщение имеющихся подходов к организации маркетинга в образовательных учреждениях. Обоснована необходимость применения концепции интегрированного маркетинга в системе менеджмента высшего учебного заведения. Рассмотрены функции и задания маркетинговых подразделений вуза.
Проанализированы концепции «4Р», «4С», «7Р» применительно к высшим учебным заведениям.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-24T10:48:21Z
2014-06-24T10:48:21Z
2013-08-01
 
Type Article
 
Identifier Наумова О. Е. Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу / О. Е. Наумова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 43–51.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4010
 
Language uk