Запис Детальніше

Теоретико-методологічні засади промислового маркетингу та умови його застосування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні засади промислового маркетингу та умови його застосування
 
Creator Бойчук, І. В.
 
Subject промисловий ринок
продукція виробничого призначення
промисловий маркетинг
вітчизняні підприємства
промислове виробництво
маркетингова політика
industrial market
products for industrial purpose
industrial marketing
domestic enterprises
industrial production
marketing policy
промышленный рынок
продукция производственного назначения
промышленный маркетинг
отечественные предприятия
промышленное производство
маркетинговая политика
658.0+339.138
 
Description На основі наукових узагальнень визначено теоретико-методологічні засади промислового маркетингу та подано практичні рекомендацій щодо умов його ефективного застосування в діяльності вітчизняних промислових підприємств із врахуванням останніх тенденцій у сфері промислового виробництва.
On the basis of scientific generalizations defined theoretical and methodological principles of industrial marketing and provides practical recommendations on the conditions for its effective use by the domestic industrial enterprises taking into account recent trends in industrial production.
На основании научных обобщений определены теоретико-методологические начала промышленного маркетинга и представлены практические рекомендации по части условий эффективного его применения в деятельности отечественных промышленных предприятий с учетом последних тенденций в сфере промышленного производства.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-24T11:08:31Z
2014-06-24T11:08:31Z
2013-08-13
 
Type Article
 
Identifier Бойчук І. В. Теоретико-методологічні засади промислового маркетингу та умови його застосування / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 77–87.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4013
 
Language uk