Запис Детальніше

Управління факторами маркетингового впливу на поведінку покупців

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління факторами маркетингового впливу на поведінку покупців
 
Creator Дайновський, Юрій Анатолійович
Гліненко, Л. К.
 
Subject поведінка покупців
маркетинг
мотивація
фактори поведінки
реалізація товарів та послуг
consumers behaviour
marketing
motivation
factors of behaviour
sales of products and services
поведение покупателей
маркетинг
мотивация
факторы поведения
реализация товаров и услуг
339.138
 
Description Розглянуто підходи до класифікації факторів, що визначають поведінку покупців. Підкреслено важливість вивчення тих з зазначених факторів, формування яких знаходиться у сфері впливу підприємств, що здійснюють реалізацію товарів та послуг споживачам. Проаналізовано можливості впливу підприємств, які реалізують товари та послуги, на поведінку покупців засобами маркетингу.
Approaches to the classification of factors determining consumers behaviour are considered. Importance of study the factors formation of which is under influence of enterprises selling to consumers products and services is underlined. Such enterprises opportunities to affect the consumers behaviour by marketing means are analyzed.
Рассмотрены подходы к классификации факторов,
которые определяют поведение потребителей. Подчеркнуто важность изучения тех из указанных факторов, формирование которых находится в сфере влияния предприятий, осуществляющих реализацию товаров и услуг потребителям. Проанализированы
возможности влияния предприятий, реализующих товары и услуги, на поведение покупателей средствами маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-24T11:15:27Z
2014-06-24T11:15:27Z
2013-08-05
 
Type Article
 
Identifier Дайновський Ю. А. Управління факторами маркетингового впливу на поведінку покупців / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 87–96.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4015
 
Language uk