Запис Детальніше

Маркетинговий аспект впровадження інноваційних розробок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аспект впровадження інноваційних розробок
 
Creator Кубишина, Надія Сергіївна
Цапук, О. Ю.
 
Subject економічні інтереси
інноваційна розробка
маркетинг
управління
ринок енергозбереження
economic interests
innovative developments
marketing
management
market of energy conservation
экономические интересы
инновационная разработка
маркетинг
управление
рынок энергосбережения
339.138
 
Description У статті проаналізовано місце інноваційної розробки в системі економічних відносин та розглянуто парадигму маркетингу управління інноваційними процесами в умовах стохастичності ринків і впливу процесів глобалізації ринкового середовища. Обґрунтовано узгодження економічних інтересів учасників інноваційного
процесу, що передбачає впровадження інноваційних розробок. Запропоновано шляхи вирішення проблем впровадження інноваційних розробок за допомогою сучасного маркетингу управління, яке дозволяє досягти узгодження інтересів суб’єктів інноваційного процесу та сприяє ефективному впровадженню інноваційних розробок.
The article analyzes the place of innovation in the development of the system of economic relations. The article concerns the paradigm of marketing management of innovation processes in considering the stochastic markets and the impact of globalization of
the market environment. Characteristics of the modern state of implementation of innovations in the market of energy conservation were analyzed. In today’s economic conditions, a catalyst for
economic growth is the effective management of innovation. Analyzed coordination of economic interests of the innovation process, which provides for the introduction of innovations. Proved the importance
and necessity of introducing innovative developments in the domestic market of energy saving, the reasons that hinder the conduct of effective innovation development and maintain its energy security. Offers the ways of solving the problems of innovative development through the use of modern marketing management, which allows you
to achieve harmonization of interests of the innovation process, and facilitates effective implementation of innovations.
В статье проанализированы место инновационной
разработки в системе экономических отношений и рассмотрена парадигма маркетинга управления инновационными процессами
в условиях стохастичности рынков и влияния процессов глобализации рыночной среды. Обосновано согласования экономических
интересов участников инновационного процесса, которое предусматривает внедрение инновационных разработок. Предложены
пути решения проблем внедрения инновационных разработок с помощью использования современного маркетинга управления,
которое позволяет достичь согласования интересов субъектов инновационного процесса, и способствует эффективному внедрению инновационных разработок.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-24T12:08:24Z
2014-06-24T12:08:24Z
2013-08-06
 
Type Article
 
Identifier Кубишина Н. С. Маркетинговий аспект впровадження інноваційних розробок / Н. С. Кубишина, О. Ю. Цапук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 121–130.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4022
 
Language uk