Сегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринку
|
|
Creator |
Лендєл, О. Д.
|
|
Subject |
сегментування споживачів
ринок туристично-рекреаційних послуг диференційований маркетинг індивідуальний маркетинг customer segmentation market tourism and recreational services differentiated marketing personalized marketing сегментирование потребителей рынок туристско-рекреационных услуг дифференцированный маркетинг индивидуальный маркетинг 338.432:332.122 |
|
Description |
В статті проаналізованоособливості сегментації ринку туристично-рекреаційних послуг. Розглянуто макро- та мікросегментацію туристичного ринку. Обґрунтовано напрями застосування концепції індивідуального маркетингу на ринку туристично-рекреаційних послуг.
The features of the market segmentation of tourist and recreational servicesare analyzed in the article. The approaches of macro-and microsegmentation tourist market areconsidered. Substantiate the application of the concept of individual marketing in the market of tourist and recreational services. В статье проанализированы особенности сегментации рынка туристско-рекреационных услуг. Рассмотрены подходы макро-имикросегментации туристического рынка. Обосновано применения концепции индивидуального маркетинга на рынке туристско-рекреационных услуг. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-24T12:15:07Z
2014-06-24T12:15:07Z 2013-08-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лендєл О. Д. Сегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринку / О. Д. Лендєл // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 130–139.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4023 |
|
Language |
uk
|
|