Передумови купівлі продукції на торговельних підприємствах
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Передумови купівлі продукції на торговельних підприємствах
|
|
Creator |
Павлова, М. Б.
|
|
Subject |
торговельний суб’єкт
споживачі конкурентоспроможність цінова політика trading entity consumers competitive pricing торговый субъект потребители конкурентоспособность ценовая политика 658.6 |
|
Description |
У статті розглянуто створення торговельним суб’єктом передумов для прийняття покупцями рішення щодо купівлі його продукції. The paper considers the creation of trading subject preconditions for making buyers decision to buy his products. В статье рассмотрено создание торговым субъектом условий для принятия покупателями решения о покупке его продукции. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-24T13:01:13Z
2014-06-24T13:01:13Z 2013-08-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Павлова М. Б. Передумови купівлі продукції на торговельних підприємствах / М. Б. Павлова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 170–178.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4026 |
|
Language |
uk
|
|