Запис Детальніше

Передумови купівлі продукції на торговельних підприємствах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Передумови купівлі продукції на торговельних підприємствах
 
Creator Павлова, М. Б.
 
Subject торговельний суб’єкт
споживачі
конкурентоспроможність
цінова політика
trading entity
consumers
competitive
pricing
торговый субъект
потребители
конкурентоспособность
ценовая политика
658.6
 
Description У статті розглянуто створення торговельним
суб’єктом передумов для прийняття покупцями рішення щодо купівлі його продукції.
The paper considers the creation of trading subject preconditions for making buyers decision to buy his products.
В статье рассмотрено создание торговым субъектом условий для принятия покупателями решения о покупке его продукции.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-24T13:01:13Z
2014-06-24T13:01:13Z
2013-08-25
 
Type Article
 
Identifier Павлова М. Б. Передумови купівлі продукції на торговельних підприємствах / М. Б. Павлова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 170–178.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4026
 
Language uk