Запис Детальніше

Фактори формування конкурентної позиції підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори формування конкурентної позиції підприємства
 
Creator Бенівська, Інна Володимирівна
 
Subject конкуренція
конкурентоспроможність
маркетинг
маркетингова діяльність
ринкові відносини
попит
пропозиція
збут
competition
competitiveness
marketing
marketing activity
market relationships
demand
supply
sales
конкуренция
конкурентоспособность
маркетинг
маркетинговая деятельность
рыночные отношения
спрос
предложение
сбыт
339.137/138
 
Description в статті визначено поняття конкуренції, розподілено основні фактори конкурентної позиції на групи, перераховано та описано ці фактори в рамках розподілених груп, а також розкрито суть кожного з них; окрему увагу приділено маркетинговій діяльності як важливої ланки в системі управління конкурентоспроможністю підприємства, вказано її основні принципи та вимоги для успішної реалізації основних цілей підприємства.
the article defines the concept of competition, the basic factors of competition position are divided on the groups, these factors are enumerated and described within the framework of the divided groups,and also essence of each of them is disclosed; special attention is paid to marketing activity as an important link in the management of enterprise’s competitiveness, it contains the basic principles and requirements for the successful realization of the main purposes of the enterprise.
В статье определено понятие конкуренции, распределены основные факторы конкурентной позиции на группы, перечислены и описаны эти факторы в рамках распределенных групп, а также раскрыта суть каждого из них; отдельное внимание уделено маркетинговой деятельности как важного звена в системе управления конкурентоспособностью предприятия, указаны ее основные принципы и требования для успешной реализации основных целей предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-25T10:50:26Z
2014-06-25T10:50:26Z
2013-08-01
 
Type Article
 
Identifier Бенівська І. В. Фактори формування конкурентної позиції підприємства / І. В. Бенівська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 222–232.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4036
 
Language uk