Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків
|
|
Creator |
Бакушевич, Іванна
Мартиняк, Ірина |
|
Subject |
транскордонні ринки
регіональний маркетинг інфраструктура |
|
Description |
У статті розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із використанням інструментарію регіонального маркетингу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-25T10:51:48Z
2014-06-25T10:51:48Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бакушевич І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків / Іванна Бакушевич, Ірина Мартиняк // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 24–33.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4037 |
|
Language |
uk
|
|