Запис Детальніше

Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків
 
Creator Бакушевич, Іванна
Мартиняк, Ірина
 
Subject транскордонні ринки
регіональний маркетинг
інфраструктура
 
Description У статті розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із використанням інструментарію регіонального маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-25T10:51:48Z
2014-06-25T10:51:48Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Бакушевич І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків / Іванна Бакушевич, Ірина Мартиняк // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 24–33.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4037
 
Language uk