Запис Детальніше

Особливості формування стратегій розвитку підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування стратегій розвитку підприємств
 
Creator Бєлявцев, М. І.
Зайцева, А. М.
 
Subject маркетинг
маркетингові стратегії
стратегії розвитку
маркетингові рішення
потенціал підприємства
marketing
marketing strategy
strategy
marketing solutions
potential of the company
маркетинг
маркетинговые стратегии
стратегии развития
маркетинговые решения
потенциал предприятия
339.138
 
Description Проаналізовані маркетингові стратегії, визначені особливості та запропонована процедура процесу формування стратегії розвитку, що базується на системі прийняття маркетингових рішень згідно завданням росту потенціалу підприємств.
Marketings strategies are аnalysed, certain features and procedure of forming process in strategy of development offered which is
based on the system of acceptance marketings decisions in obedience to tasks growth of enterprises potential.
Проанализованы маркетинговые стратегии, определены особенности и предложена процедура процесса формирования стратегии развития, которая базируется на системе принятия маркетинговых решений согласно задачам росту потенциала предприятий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-25T11:18:06Z
2014-06-25T11:18:06Z
2013-08-21
 
Type Article
 
Identifier Бєлявцев М. І. Особливості формування стратегій розвитку підприємств / М. І. Бєлявцев, А. М. Зайцева // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 233–242.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4040
 
Language uk