Запис Детальніше

Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів
 
Creator Кочкіна, Наталія
 
Subject мотивація
споживча поведінка
підлітковий сегмент споживачів
motivation
consumer behavior
teenage segment of consumers
мотивация
потребительское поведение
подростковый сегмент потребителей
339.133.2:159.9.07
 
Description Доведено високу місткість підліткового сегмента споживачів. Розкрито основні тенденції формування споживчих уподобань аудиторії тинейджерів. Виявлено мотиваційні ознаки підліткової аудиторії споживачів, зокрема, чинники впливовості референтних груп і рівень конформізму поведінки.
The high capacity of teenage consumers segment is proved. The main trends of formation of the consumer preferences of teenage audience are revealed. The motivation features of teenage consumer audience are identified; in particular the factors of reference groups influence and the degree
of behavior conformity.
Доказана высокая емкость подросткового сегмента потребителей. Раскрыты основные тенденции формирования потребительских предпочтений аудитории тинэйджеров. Выявлены мотивационные признаки подростковой аудитории потребителей, в частности, факторы влиятельности референтных групп и степень конформизма поведения.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-25T11:14:48Z
2014-06-25T11:14:48Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кочкіна Н. Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів / Наталія Кочкіна // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 34–43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4039
 
Language uk