Запис Детальніше

Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
 
Description У статті представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових досліджень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання.
В статье представлены результаты ежегодного обзора рынка маркетинговых исследований, что дает основания выявить определенные тенденции развития рынка, общие проблемы и пути их преодоления.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-25T11:26:11Z
2014-06-25T11:26:11Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 44–54.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4042
 
Language uk