Запис Детальніше

Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні
 
Creator Щирін, Юрій
Журавльов, Євген
Якубець, Олег
Співаковська, Тетяна
 
Description Кейс розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом «Конвектор» для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B-маркетинг», організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ», 21-23 лютого 2013 р.
Мета кейсу – на практичному прикладі застосувати концепцію метрики та управління лояльністю споживачів за допомогою методики NPS (Net Promoter Score). Прикладом було обрано український ринок газових побутових котлів і газові котли «Teplowest».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-25T11:42:10Z
2014-06-25T11:42:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні / Юрій Щирін, Євген Журавльов, Олег Якубець, Тетяна Співаковська // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 58–65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4044
 
Language uk