Запис Детальніше

Інноваційні процеси в діяльності торгівельно-посередницьких підприємств на ринку споживчих товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні процеси в діяльності торгівельно-посередницьких підприємств на ринку споживчих товарів
 
Creator Земляков, І. С.
 
Subject інновація
інноваційний процес
інноваційна діяльність
маркетингові інновації
технічні інновації
innovation
innovation process
marketing innovation
technical innovation
инновация
инновационный процесс
инновационная деятельность
маркетинговые инновации
технические инновации
339.3
 
Description У статті досліджено основні інноваційні напрямки організації робіт з формування замовлень покупців. Визначено основні умови їх застосування.
The basic innovative trends of work organization on customer orders formation is studied in the article. The basic conditions for their applying are defined.
В статье исследованы основные инновационные направления организации работ по формированию заказов потребителей. Определенно основные условия их применения.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-25T11:43:19Z
2014-06-25T11:43:19Z
2013-08-14
 
Type Article
 
Identifier Земляков І. С. Інноваційні процеси в діяльності торгівельно-посередницьких підприємств на ринку споживчих товарів / І. С. Земляков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 287–294.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4045
 
Language uk