Запис Детальніше

Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків
 
Creator Бакушевич, Іванна
Мартиняк, Ірина
 
Subject транскордонні ринки
регіональний маркетинг
інфрастурктура
 
Description В статті розгляно окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із викристанням інструментарію регіонального маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-25T12:25:22Z
2014-06-25T12:25:22Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Бакушевич І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків / Іванна Бакушевич, Ірина Мартиняк // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 3. – С. 18–27.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4054
 
Language uk