Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств
|
|
Creator |
Фертюк, Світлана Володимирівна
Шишигіна, Лілія Сергіївна |
|
Subject |
бренд
брендинг товар ринок маркетинг підприємство розвиток марка brand branding commodity market marketing enterprise development brand бренд брендинг товар рынок маркетинг предприятие развитие марка 339.138:334.716 (477) |
|
Description |
В роботі досліджено особливості інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств, функції стратегії брендингу, відображено засади системного моделювання та ефективного управління розвитком брендів за сучасних умов господарювання.
This work highlights the features of integrated marketing tools of industry, function of branding strategy; the article reflects the principles of system design and effective management of brand development in the current economic conditions. В работе исследованы особенности интегрированных маркетинговых инструментов промышленных предприятий, функции стратегии брендинга, отражены основы системного моделирования и эффективного управления развитием брендов в современных условиях хозяйствования. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-25T12:50:12Z
2014-06-25T12:50:12Z 2013-08-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фертюк С. В. Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств / С. В. Фертюк, Л. С. Шишигіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ, 2013. – Вип. 30. – С. 381–390.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4061 |
|
Language |
uk
|
|