Запис Детальніше

Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств
 
Creator Фертюк, Світлана Володимирівна
Шишигіна, Лілія Сергіївна
 
Subject бренд
брендинг
товар
ринок
маркетинг
підприємство
розвиток
марка
brand
branding
commodity
market
marketing
enterprise
development
brand
бренд
брендинг
товар
рынок
маркетинг
предприятие
развитие
марка
339.138:334.716 (477)
 
Description В роботі досліджено особливості інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств, функції стратегії брендингу, відображено засади системного моделювання та ефективного управління розвитком брендів за сучасних умов господарювання.
This work highlights the features of integrated marketing tools of industry, function of branding strategy; the article reflects the principles of system design and effective management of brand development in the current economic conditions.
В работе исследованы особенности интегрированных маркетинговых инструментов промышленных предприятий, функции стратегии брендинга, отражены основы системного моделирования и эффективного управления развитием брендов в современных условиях хозяйствования.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-25T12:50:12Z
2014-06-25T12:50:12Z
2013-08-05
 
Type Article
 
Identifier Фертюк С. В. Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств / С. В. Фертюк, Л. С. Шишигіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ, 2013. – Вип. 30. – С. 381–390.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4061
 
Language uk