Запис Детальніше

Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій
 
Creator Зозульов, Олександр Вікторович
Підмогільна, Оксана
 
Subject маркетинг
маркетингова стратегія
системно-інтегрована маркетингова стратегія
кооперація
міжорганізаційні утворення
мережева економіка
339.138
 
Description Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T06:49:47Z
2014-06-26T06:49:47Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / Олександр Зозульов, Оксана Підмогільна // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 3. – С. 41–48.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4067
 
Language uk