Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств
|
|
Creator |
Бараник, Л. М.
|
|
Subject |
маркетинг
управління туризм маркетингові комунікації реклама стимулювання збуту паблік рілейшнз прямий маркетинг methodological approach machine-building diagnostics economic potential маркетинг управление туризм маркетинговые коммуникации реклама стимулирование сбыта паблик рилейшнз прямой маркетинг 338.48 |
|
Description |
У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, присвячених сутності основних складових системи маркетингових комунікацій, автором узагальнені і сформульовані власні визначення поняття реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз та прямий маркетинг, які адаптовано до туристичних підприємств.
The essence of the methods forming a development strategy for state-owned machine-building enterprises, based on diagnostics of their economic potential due to the evaluation of their permanent growth level has been considered. Several state-owned machine building plants have been analyzed among the selected enterprises from the list of those controlled by the Ministry of economic development and trade of Ukraine. В статье рассмотрены основные составляющие комплекса маркетинговых коммуникаций, приведена их характеристика, цели, функции, задания, слабые и сильные стороны, с учетом специфики туристических услуг. На основе анализа работ, посвященных сущности основных составляющих системы маркетинговых коммуникаций, автором сформулированы собственные определения понятия реклама, стимулирование сбыта, паблик рилейшнз и прямой маркетинг, которые адаптированы к туристическим предприятиям. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-26T06:55:38Z
2014-06-26T06:55:38Z 2013-08-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бараник Л. М. Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств / Л. М. Бараник // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 417–425.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4068 |
|
Language |
uk
|
|