Запис Детальніше

Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств
 
Creator Бараник, Л. М.
 
Subject маркетинг
управління
туризм
маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямий маркетинг
methodological approach
machine-building
diagnostics
economic potential
маркетинг
управление
туризм
маркетинговые коммуникации
реклама
стимулирование сбыта
паблик рилейшнз
прямой маркетинг
338.48
 
Description У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, присвячених сутності основних складових системи маркетингових комунікацій, автором узагальнені і сформульовані власні визначення поняття реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз та прямий маркетинг, які адаптовано до туристичних підприємств.
The essence of the methods forming a development strategy for state-owned machine-building enterprises, based on diagnostics of their economic potential due to the evaluation of their permanent growth level has been considered. Several state-owned machine building plants have been analyzed among the selected enterprises from the list of those controlled by the Ministry of economic development and trade of Ukraine.
В статье рассмотрены основные составляющие комплекса маркетинговых коммуникаций, приведена их характеристика, цели, функции, задания, слабые и сильные стороны, с учетом специфики туристических услуг. На основе анализа работ, посвященных сущности основных составляющих системы маркетинговых коммуникаций, автором сформулированы собственные определения понятия реклама, стимулирование сбыта, паблик рилейшнз и прямой маркетинг, которые адаптированы к туристическим предприятиям.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T06:55:38Z
2014-06-26T06:55:38Z
2013-08-05
 
Type Article
 
Identifier Бараник Л. М. Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств / Л. М. Бараник // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 417–425.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4068
 
Language uk