Запис Детальніше

Зміст та інструментарій маркетингового аудиту

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зміст та інструментарій маркетингового аудиту
 
Creator Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
 
Subject маркетинговий аудит
внутрішній аудит
контроль маркетингу
методи маркетингових досліджень
методи маркетингового аналізу
marketing audit
internal audit
control of marketing
marketing research methods
marketing analysis
маркетинговый аудит
внутренний аудит
контроль маркетинга
методы маркетинговых исследований
методы маркетингового анализа
659.4
 
Description В статті розглянуті зміст маркетингового аудиту підприємства та різноманітний інструментарій його реалізації. До інструментарію, що застосовують в процесі маркетингового аудиту, відносять різноманітні методи маркетингових досліджень і маркетингового аналізу. У зв’язку з цим привертає увагу той факт, що в економічній літературі недостатньо уваги приділяється змісту, складовим та ефективному застосуванню різноманітних методів і методик маркетингового аудиту.
The article deals with the essence of the marketing audit of the enterprise and diverse tools for its implementation. The toolkit, which is used in the process of marketing audit, includes a variety of methods of marketing research and marketing analysis. In this connection, the attention is drawn to the fact that in the economic literature, not enough attention is paid to the content, form and the effective application of various methods and techniques of marketing audit.
В статье рассмотрены суть маркетингового аудита предприятия и разнообразный инструментарий его реализации. К инструментарию, который применяют в процессе маркетингового аудита, относят разнообразные методы маркетинговых исследований и маркетингового анализа. В связи с этим привлекает внимание тот факт, что в экономической литературе недостаточно внимания уделяется содержанию, составляющим и эффективному применению разнообразных методов и методик маркетингового аудита.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T07:31:39Z
2014-06-26T07:31:39Z
2013-08-13
 
Type Article
 
Identifier Дерев'янченко Т. Є. Зміст та інструментарій маркетингового аудиту / Т. Є. Дерев'янченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 431–439.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4071
 
Language uk