Запис Детальніше

Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг
 
Creator Кирилова, О. В.
 
Subject Інформація
комунікаційні зв’язки
маркетинг
туристичні послуги
Information
communication links
marketing
travel services
Информация
коммуникационные связи
маркетинг
туристические услуги
338.486.1:339.138
 
Description Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення суб’єктів туристичного ринку в процесі маркетингової діяльності туристичних підприємств з метою збільшення обсягів продажу відповідних послуг.
The problems of information provision business tourism market in the marketing of tourism enterprises in order to increase sales
of services.
Рассмотрены проблемы информационного обеспечения субъектов туристического рынка в процессе маркетинговой деятельности туристических предприятий с целью увеличения объемов продаж соответствующих услуг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T07:36:55Z
2014-06-26T07:36:55Z
2013-08-16
 
Type Article
 
Identifier Кирилова О. В. Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг / О. В. Кирилова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 449–461.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4072
 
Language uk