Запис Детальніше

Контент-маркетинг: реклама без реклами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Контент-маркетинг: реклама без реклами
 
Creator Крикавський, Є. В.
Фігун, Н. В.
 
Subject маркетинг
контент-маркетинг
SEO
електронна комерція
соціальні мережі
marketing
content-marketing
SEO
electronic commerce
social networks
маркетинг
контент-маркетинг
SEO
электронная коммерция
социальные сети
339.138
 
Description Проаналізовано ринок е-маркетингу, зокрема його складової — контент-маркетингу. Розглянуто принципи на яких повинен будуватися процес створення та реалізації контент-маркетингової кампанії. Висвітлено тактики, які можуть застосовувати контентмаркетологи. Здійснено аналіз існуючих можливостей оцінки результатів використання контенту. Здійснено характеристику SEO та розглянуто вплив «Пінгвін» та «Панда» алгоритмів на ефективність використання контенту. Запропоновано складові побудови системи створення контенту-маркетингу.
Analyzed the market of e-marketing, including its component — content marketing.Considered the principles on which should be built the process of creating and implementation of content marketing
campaign.Reflected the tactics which can be used by content-marketers. Analysedthe existent possibilities of results estimation of content using. The description of SEO is carried out and considered the influence of «Penguin» and «Panda» algorithms into the efficiency of content using. Suggested the componentsof system building of content-marketing creation.
Проанализирован рынок е-маркетингу, в частности его составляющей — маркетинг контента. Рассмотрены принципы на которых должен строиться процесс создания и реализации контент-маркетингової кампании. Отражено стратегии, которые могут применять контент-маркетологи. Осуществлен анализ существующих возможностей оценки результатов использования контента. Осуществлена характеристика SEO и рассмотрено влияние «Пингвин» и «Панда» алгоритмов на эффективность использования контента. Предложены составные построения системы создания контент-маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T07:50:34Z
2014-06-26T07:50:34Z
2013-08-20
 
Type Article
 
Identifier Крикавський Є. В. Контент-маркетинг: реклама без реклами / Є. В. Крикавський, Н. В. Фігун // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 474–483.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4074
 
Language uk