Запис Детальніше

Маркетинг як інструмент підвищення капіталізації підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як інструмент підвищення капіталізації підприємств
 
Creator Мудрак, М. М.
 
Subject Маркетинг
капіталізація
капіталізація підприємства
маркетингова (суб’єктивна) капіталізація
нематеріальні активи
маркетингові стратегії
Marketing
capitalization
capitalization companies
marketing (subjective) capitalization
intangible assets
marketing strategies
Маркетинг
капитализация
капитализация предприятия
маркетинговая (субъективная) капитализация
нематериальные активы
маркетинговые стратегии
330.3:65
 
Description В статті проаналізовано основні форми капіталізації. Визначено зв’язок нематеріальних активів з маркетинговою стратегією підприємства, яка є сукупністю заходів для підвищення капіталізації підприємства. Наведено основні маркетингові стратегії, які впливають на маркетингову капіталізацію. Розглянуто значення маркетингу як інструменту підвищення капіталізації підприємства.
The paper analyzes the main forms of capitalization. The connection of intangible assets with enterprise marketing strategy, which is a set of measures to increase the capitalization of the company. The basic marketing strategy that influence the marketing capitalization. The role of marketing as a tool to increase capitalization of the company.
В статье проанализированы основные формы капитализации. Определена связь нематериальных активов с маркетинговой стратегией предприятия, которая является совокупностью мер по повышению капитализации предприятия. Приведены основные маркетинговые стратегии, которые влияют на маркетинговую капитализацию. Рассмотрено значение маркетинга как инструмента повышения капитализации предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T08:09:08Z
2014-06-26T08:09:08Z
2013-08-13
 
Type Article
 
Identifier Мудрак М. М. Маркетинг як інструмент підвищення капіталізації підприємств / М. М. Мудрак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 483–491.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4076
 
Language uk