Запис Детальніше

Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі
 
Creator Окландер, Михайло Анатолійович
 
Subject ситуаційні чинники
мотивація споживачів
конкурентоспроможність
товар
situational factors motivating consumers
competitiveness
product
ситуационные факторы
мотивация потребителей
конкурентоспособность
товар
65.01
 
Description В статті ідентифіковано ситуаційні чинники мотивація споживачів до покупок. Запропонована система елементів ситуаційних чинників, використання дасть можливість підвищити конкурентоспроможність підприємств.
The paper identified situational factors motivating consumers to buy. A system of elements of situational factors, the use of which will increase the competitiveness of enterprises.
В статье идентифицированы ситуационные факторы мотивации потребителей к покупкам. Предложена система элементов ситуационных факторов, использование которых позволит повысить конкурентоспособность предприятий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T08:14:36Z
2014-06-26T08:14:36Z
2013-08-16
 
Type Article
 
Identifier Окландер М. А. Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі / М. А. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 491–501.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4077
 
Language uk