Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі
|
|
Creator |
Окландер, Михайло Анатолійович
|
|
Subject |
ситуаційні чинники
мотивація споживачів конкурентоспроможність товар situational factors motivating consumers competitiveness product ситуационные факторы мотивация потребителей конкурентоспособность товар 65.01 |
|
Description |
В статті ідентифіковано ситуаційні чинники мотивація споживачів до покупок. Запропонована система елементів ситуаційних чинників, використання дасть можливість підвищити конкурентоспроможність підприємств.
The paper identified situational factors motivating consumers to buy. A system of elements of situational factors, the use of which will increase the competitiveness of enterprises. В статье идентифицированы ситуационные факторы мотивации потребителей к покупкам. Предложена система элементов ситуационных факторов, использование которых позволит повысить конкурентоспособность предприятий. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-26T08:14:36Z
2014-06-26T08:14:36Z 2013-08-16 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окландер М. А. Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі / М. А. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 491–501.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4077 |
|
Language |
uk
|
|