Запис Детальніше

Споживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодії
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
 
Subject бренд
брендинг
споживач
маркетингова взаємодія
маркетинговий вплив
структура бренда
елементи бренда
brand
branding
consumer
marketing interaction
marketing influence
brand structure
brand elements
339.138; 316.3; 316.6
 
Description У статті висвітлюються питання взаємодії між брендом і споживачем на основі використання різнорідних маркетингових інструментів. Автором підкреслюється необхідність застосування новітніх маркетингових інструментів, що базуються на психологічних і соціальних засадах. Досліджено і обґрунтовано структура бренда у контексті визначення маркетингового впливу на споживача.
The article reveals the questions of interaction between brand and consumer that based on using of different marketing tools. The author turns particular attention on necessity of the new marketing tools application which include psychological and social foundations. The brand structure in areal of marketing influence for consumer are researched and grounded.
В статье освещены вопросы взаимодействия между брендом и потребителем на основе использования новых маркетинговых инструментов, которые базируются на психологических и социологических основах. Исследуется и обосновывается структура
бренда в контексте определения маркетингового влияния на потребителя.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T08:26:46Z
2014-06-26T08:26:46Z
2013-08-19
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Споживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодії / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 525–534.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4079
 
Language uk