Запис Детальніше

Управління маркетинговою освітою в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговою освітою в Україні
 
Creator Карпенко, Н. В.
 
Subject маркетингова освіта
синергічний ефект
професійні компетенції
наукова школа
фахова підготовка
marketing education
synergy
professional competence
scientific school
professional training
маркетинговое образование
синергический эффект
профессиональные компетенции
научная школа
профессиональная подготовка
339.13
 
Description У статті надаються рекомендації щодо удосконалення процесу підготовки фахівців з маркетингу в межах формування триєдиної управлінської складової — навчання, наука й практика.
This article provides recommendations for improving the training of marketing within the formation of the threefold management
component — training, science and practice.
В статье даются рекомендации по совершенствованию процесса подготовки специалистов по маркетингу в рамках формирования триединой управленческой составляющей — учение, наука и практика.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T08:56:44Z
2014-06-26T08:56:44Z
2013-08-01
 
Type Article
 
Identifier Карпенко Н. В. Управління маркетинговою освітою в Україні / Н. В. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 556–562.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4082
 
Language uk