Управління маркетинговою освітою в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетинговою освітою в Україні
|
|
Creator |
Карпенко, Н. В.
|
|
Subject |
маркетингова освіта
синергічний ефект професійні компетенції наукова школа фахова підготовка marketing education synergy professional competence scientific school professional training маркетинговое образование синергический эффект профессиональные компетенции научная школа профессиональная подготовка 339.13 |
|
Description |
У статті надаються рекомендації щодо удосконалення процесу підготовки фахівців з маркетингу в межах формування триєдиної управлінської складової — навчання, наука й практика.
This article provides recommendations for improving the training of marketing within the formation of the threefold management component — training, science and practice. В статье даются рекомендации по совершенствованию процесса подготовки специалистов по маркетингу в рамках формирования триединой управленческой составляющей — учение, наука и практика. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-26T08:56:44Z
2014-06-26T08:56:44Z 2013-08-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпенко Н. В. Управління маркетинговою освітою в Україні / Н. В. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 556–562.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4082 |
|
Language |
uk
|
|