Оцінювання вартості світових та українських брендів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінювання вартості світових та українських брендів
|
|
Creator |
Карпенко, Ю. М.
Карпенко, Н. Л. |
|
Subject |
бренд
вартість бренду брендінг моделі оцінки вартості бренду brand brand value branding brand valuation model бренд стоимость бренда брендинг модели оценки стоимости бренда 339.138 |
|
Description |
У статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу.
In the article some methods of brands valuation are defined, industrial structure of leading international and Ukrainian brands is analyzed, changes in their estimated value are evaluated. The basic perspectives of Ukrainian branding are described. В статье освещаются отдельные методики оценки стоимости брендов, проанализирована отраслевая структура ведущих мировых и украинских брендов, оценена динамика изменения их стоимости. Обозначенные основные перспективы украинского брендинга. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-26T09:02:57Z
2014-06-26T09:02:57Z 2013-08-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпенко Ю. М. Оцінювання вартості світових та українських брендів / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 569–579.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4083 |
|
Language |
uk
|
|