Запис Детальніше

Оцінювання вартості світових та українських брендів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання вартості світових та українських брендів
 
Creator Карпенко, Ю. М.
Карпенко, Н. Л.
 
Subject бренд
вартість бренду
брендінг
моделі оцінки вартості бренду
brand
brand value
branding
brand valuation model
бренд
стоимость бренда
брендинг
модели оценки стоимости бренда
339.138
 
Description У статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу.
In the article some methods of brands valuation are defined, industrial structure of leading international and Ukrainian brands is analyzed, changes in their estimated value are evaluated. The basic perspectives of Ukrainian branding are described.
В статье освещаются отдельные методики оценки
стоимости брендов, проанализирована отраслевая структура ведущих мировых и украинских брендов, оценена динамика изменения их стоимости. Обозначенные основные перспективы украинского
брендинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T09:02:57Z
2014-06-26T09:02:57Z
2013-08-07
 
Type Article
 
Identifier Карпенко Ю. М. Оцінювання вартості світових та українських брендів / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 569–579.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4083
 
Language uk