Запис Детальніше

Особливості формування маркетингової стратегії фінансовими установами (на прикладі банків і страхових компаній)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування маркетингової стратегії фінансовими установами (на прикладі банків і страхових компаній)
 
Creator Фурман, Василь Миколайович
 
Subject маркетингова стратегія
продукт
клієнт
маркетинговий план
рекламно-інформаційні заходи
медіа планування
marketing strategy
product
customer
marketing plan
advertising and information activities
media planning
маркетинговая стратегия
продукт
клиент
маркетинговый план
рекламно-информационные мероприятия
медиа планирование
330.3:65
 
Description Проведено аналіз особливостей формування банками та страховими компаніями маркетингової стратегії, розглянуто детально окремі їх складові. Запропоновано комплекс рекламно-інформаційних заходів по вдосконаленню маркетингової стратегії фінансової установи.
The analysis of peculiarities of marketing strategy forming by banks and insurance companies has been conducted, some components of the peculiarities have been discussed. It was proposed a complex of advertising and information activities for improving of the marketing strategy of the financial institution.
Проведен анализ особенностей формирования банками и страховыми компаниями маркетинговой стратегии, рассмотрены подробно отдельные их составляющие. Предложен комплекс рекламно-информационных мероприятий по совершенствованию маркетинговой стратегии финансового учреждения.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T09:42:43Z
2014-06-26T09:42:43Z
2013-08-08
 
Type Article
 
Identifier Фурман В. М. Особливості формування маркетингової стратегії фінансовими установами (на прикладі банків і страхових компаній) / В. М. Фурман // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 627–634.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4085
 
Language uk