Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів
|
|
Creator |
Ковальчук, С. В.
Вільчинська, С. Б. |
|
Subject |
маркетинг
освітня послуга ринок конкуренція освітній заклад стратегічне маркетингове планування marketing education services market competition education establishment strategic marketing planning маркетинг образовательная услуга рынок конкуренция образовательное учреждение стратегическое маркетинговое планирование 636:388.4 |
|
Description |
У статті розглянуто особливості сучасної вищої освіти, функціонування вищих навчальних закладів, зазначено необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності ВНЗ.
This article is about specific features of modern high educational process, function of high educational establishment, defined the necessarily of strategic marketing planning in high educational establishment. В статье рассмотрены особенности современного высшего образования, функционирования высших учебных заведений, указана необходимость стратегического маркетингового планирования деятельности ВУЗа. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-26T09:50:28Z
2014-06-26T09:50:28Z 2013-08-08 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук С. В. Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів / С. В. Ковальчук, С. Б. Вільчинська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 634–639.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4086 |
|
Language |
uk
|
|