Запис Детальніше

Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів
 
Creator Ковальчук, С. В.
Вільчинська, С. Б.
 
Subject маркетинг
освітня послуга
ринок
конкуренція
освітній заклад
стратегічне маркетингове планування
marketing
education services
market
competition
education establishment
strategic marketing planning
маркетинг
образовательная услуга
рынок
конкуренция
образовательное учреждение
стратегическое маркетинговое планирование
636:388.4
 
Description У статті розглянуто особливості сучасної вищої освіти, функціонування вищих навчальних закладів, зазначено необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності ВНЗ.
This article is about specific features of modern high educational process, function of high educational establishment, defined the necessarily of strategic marketing planning in high educational establishment.
В статье рассмотрены особенности современного высшего образования, функционирования высших учебных заведений, указана необходимость стратегического маркетингового планирования деятельности ВУЗа.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T09:50:28Z
2014-06-26T09:50:28Z
2013-08-08
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук С. В. Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів / С. В. Ковальчук, С. Б. Вільчинська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 634–639.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4086
 
Language uk