Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води
|
|
Creator |
Співаковський, Сергій
|
|
Subject |
мотивація
сегмент споживча поведінка товари повсякденного попиту ринок води motivation segment consumer behavior fast moving consumer goods water market мотивация сегмент потребительское поведение товары повседневного спроса рынок воды |
|
Description |
Проведено аналіз ринку питної води в Україні, який дозволив виявити основні тенденції його розвитку, споживчі мотивації щодо купівлі та використання води, а також сегментувати ринок на основі психографічних та поведінкових критеріїв.
The analysis of a drinking-water market in Ukraine has been conducted, that allowed to find out its basic trends, consumer motivations related to a purchase and consumption of water, as well as to the segment of the market on the basis of psychological сriteria. Проведен анализ рынка питьевой воды в Украине, который позволил выявить основные тенденции его развития, потребительские мотивации относительно покупки и использования воды, а также сегментировать рынок на основе психологических психографических и поведенческих критериев. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-26T12:44:17Z
2014-06-26T12:44:17Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Співаковський С. Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води / Сергій Співаковський // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 35–39.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4093 |
|
Language |
uk
|
|