Запис Детальніше

Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води
 
Creator Співаковський, Сергій
 
Subject мотивація
сегмент
споживча поведінка
товари повсякденного попиту
ринок води
motivation
segment
consumer behavior
fast moving consumer goods
water market
мотивация
сегмент
потребительское поведение
товары повседневного спроса
рынок воды
 
Description Проведено аналіз ринку питної води в Україні, який дозволив виявити основні тенденції його розвитку, споживчі мотивації щодо купівлі та використання води, а також сегментувати ринок на основі психографічних та поведінкових критеріїв.
The analysis of a drinking-water market in Ukraine has been conducted, that allowed to find out its basic trends, consumer motivations related to a purchase and consumption of water, as well as to the segment of the market on the basis of psychological сriteria.
Проведен анализ рынка питьевой воды в Украине, который позволил выявить основные
тенденции его развития, потребительские мотивации относительно покупки и использования воды, а также сегментировать рынок на основе психологических психографических и поведенческих критериев.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T12:44:17Z
2014-06-26T12:44:17Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Співаковський С. Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води / Сергій Співаковський // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 35–39.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4093
 
Language uk