Запис Детальніше

Аti-технологія динамічного таргетування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аti-технологія динамічного таргетування
 
Creator Зозульов, Олександр Вікторович
Царьова, Тетяна
 
Description В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту
визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.
The article contains a new approach to targeting, according to which a potential market is determined as the point of intersection of production technology’s mature, good’s mature and mature of consumer, including their progress as well.
В статье предлагается новый подход к таргетированию, в рамках которого рынок
сбыта определяется как точка пересечения трех составляющих: зрелости производственной технологии, зрелости товара и зрелости потребителя, с учетом динамики их развития.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-26T13:09:24Z
2014-06-26T13:09:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. Аti-технологія динамічного таргетування / Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 50–59.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4097
 
Language uk