Запис Детальніше

Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях
 
Creator Чурилов, Микола
 
Subject 53_7:519.25
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-27T07:12:05Z
2014-06-27T07:12:05Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Чурилов М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях / Микола Чурилов // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. – С. 18-20.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4099
 
Language uk