Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях
|
|
Creator |
Чурилов, Микола
|
|
Subject |
53_7:519.25
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-27T07:12:05Z
2014-06-27T07:12:05Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чурилов М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях / Микола Чурилов // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. – С. 18-20.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4099 |
|
Language |
uk
|
|