Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку
|
|
Creator |
Зозульов, Олександр Вікторович
Гусиніна, Анастасія |
|
Subject |
сегментація ринку
цільовий сегмент кластеризація споживчий ринок 53_7:519.25 |
|
Description |
Стаття присвячена теоретичному аналізу та практичній реалізації процесу сегментації ринку. Запропоновано дворівневий підхід до сегментації із використанням метричних і неметричних даних, проілюстрованого на прикладі ринку ламінованого підлогового покриття. Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-27T07:20:46Z
2014-06-27T07:20:46Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / Олександр Зозульов, Анастасія Гусиніна // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 21-23.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4100 |
|
Language |
uk
|
|