Запис Детальніше

Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку
 
Creator Зозульов, Олександр Вікторович
Гусиніна, Анастасія
 
Subject сегментація ринку
цільовий сегмент
кластеризація
споживчий ринок
53_7:519.25
 
Description Стаття присвячена теоретичному аналізу та практичній реалізації процесу сегментації ринку. Запропоновано дворівневий підхід до сегментації із використанням метричних і неметричних даних, проілюстрованого на прикладі ринку ламінованого підлогового покриття. Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-27T07:20:46Z
2014-06-27T07:20:46Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / Олександр Зозульов, Анастасія Гусиніна // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 21-23.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4100
 
Language uk