Запис Детальніше

Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринку
 
Creator Співаковська, Тетяна
Отрода, Марія
 
Subject латеральний маркетинг
стратегія «блакитного океану»
інновація цінності
стратегічна канва
латеральне мислення
330.8
 
Description У статті розглянуто підходи до створення нових товарів і ринків, зокрема, латеральний маркетинг та стратегія «блакитного океану». Аналіз основних ідей та інструментів цих концепцій дав змогу виявити їхні спільні та відмінні риси, визначити можливості застосування в українських реаліях, а також допустимість їхнього поєднання і доповнення.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-27T08:31:50Z
2014-06-27T08:31:50Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Співаковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринку / Тетяна Співаковська, Марія Отрода // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1). – С. 40-44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4105
 
Language uk