Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку
|
|
Creator |
Гавриш, Олександр
Старченко, Олександр |
|
Subject |
691.3:69.003.13
|
|
Description |
У статті надано методологію визначення товарних меж ринку, за результатами дослідження стану та перспективи розвитку в Україні ринку матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень, про веденого в 2008-2009 роках на кафедрі товарознавства та комерційної діяльності в будівництві Київського національного університету будівництва та архітектури (КНУБА) спільно з ДП "Випробувальний центр будівельних конструкцій" КНУБА та групою компаній "Фінансова Комунікаційна Група".
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-27T08:55:53Z
2014-06-27T08:55:53Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гавриш О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку / Олександр Гавриш, Олександр Старченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 50-53.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4107 |
|
Language |
uk
|
|