Запис Детальніше

Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку
 
Creator Гавриш, Олександр
Старченко, Олександр
 
Subject 691.3:69.003.13
 
Description У статті надано методологію визначення товарних меж ринку, за результатами дослідження стану та перспективи розвитку в Україні ринку матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень, про веденого в 2008-2009 роках на кафедрі товарознавства та комерційної діяльності в будівництві Київського національного університету будівництва та архітектури (КНУБА) спільно з ДП "Випробувальний центр будівельних конструкцій" КНУБА та групою компаній "Фінансова Комунікаційна Група".
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-27T08:55:53Z
2014-06-27T08:55:53Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Гавриш О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку / Олександр Гавриш, Олександр Старченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 50-53.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4107
 
Language uk