Запис Детальніше

Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів
 
Creator Ковальчук, Світлана
Слободян, Інна
 
Subject кулхантинг
маркетингові дослідження
тренд
тенденції
кулхантингові агенції
coolhunting
marketing researches
trend
tendencies
coolhunting agencies
659.44
 
Description У статті розглянуті особливості найсучаснішої течії в маркетингу – кулхантингу. Відображено результати досліджень кулхантингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.
The following article outlines peculiarities of coolhunting – the most up-to-date marketing trend. The results of the trendwatchers agencie's researches on determining the principal tendencies of the nearest years are presented too.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-27T09:13:11Z
2014-06-27T09:13:11Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / Світлана Ковальчук, Інна Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 57-59.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4109
 
Language uk