Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів
|
|
Creator |
Ковальчук, Світлана
Слободян, Інна |
|
Subject |
кулхантинг
маркетингові дослідження тренд тенденції кулхантингові агенції coolhunting marketing researches trend tendencies coolhunting agencies 659.44 |
|
Description |
У статті розглянуті особливості найсучаснішої течії в маркетингу – кулхантингу. Відображено результати досліджень кулхантингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.
The following article outlines peculiarities of coolhunting – the most up-to-date marketing trend. The results of the trendwatchers agencie's researches on determining the principal tendencies of the nearest years are presented too. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-27T09:13:11Z
2014-06-27T09:13:11Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / Світлана Ковальчук, Інна Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 57-59.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4109 |
|
Language |
uk
|
|