Запис Детальніше

Сутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесі
 
Creator Абудіаб, С.
 
Subject маркетингові комунікації
просування
засоби масової інформації
інструменти просування
цільова аудиторія
marketing communications
promotion
mass media
tools of promotion
target audience
маркетинговые коммуникации
продвижение
средства массовой информации
инструменты продвижения
целевая аудитория
330.341.061.25
 
Description У статті здійснено аналіз різних теоретичних підходів щодо визначення сутності та природи дефініції «маркетингові комунікації».
The article analyses different approaches to the definition of the term marketing communication.
В статье осуществлён анализ различных теоретических подходов к определению сущности и природы понятия «маркетинговые коммуникации».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-30T07:31:59Z
2014-06-30T07:31:59Z
2012-04-08
 
Type Article
 
Identifier Абудіаб С. Сутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесі / С. Абудіаб // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 102-109.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4123
 
Language uk