Сутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесі
|
|
Creator |
Абудіаб, С.
|
|
Subject |
маркетингові комунікації
просування засоби масової інформації інструменти просування цільова аудиторія marketing communications promotion mass media tools of promotion target audience маркетинговые коммуникации продвижение средства массовой информации инструменты продвижения целевая аудитория 330.341.061.25 |
|
Description |
У статті здійснено аналіз різних теоретичних підходів щодо визначення сутності та природи дефініції «маркетингові комунікації».
The article analyses different approaches to the definition of the term marketing communication. В статье осуществлён анализ различных теоретических подходов к определению сущности и природы понятия «маркетинговые коммуникации». |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-30T07:31:59Z
2014-06-30T07:31:59Z 2012-04-08 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Абудіаб С. Сутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесі / С. Абудіаб // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 102-109.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4123 |
|
Language |
uk
|
|