Запис Детальніше

Вітчизняний великий бізнес як основа поширення соціальної відповідальності в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вітчизняний великий бізнес як основа поширення соціальної відповідальності в Україні
 
Creator Кушнір, Анна Іванівна
 
Subject великий бізнес
бізнес-групи
соціальна відповідальність
суспільство
напрями
принципи
big business
business groups
social responsibility
society
trends
principles
крупный бизнес
бизнес-группы
социальная ответст
общество
направления
принципы
33.1
 
Description У статті проаналізовано суть і напрямки впровадження соціально-відповідального бізнесу. Проведено аналіз впливу вітчизняних бізнес-груп на поширення та впровадження принципів соціально-відповідальної поведінки. Визначено основні напрямки та фактори розвитку даного виду діяльності у вітчизняних умовах, та їх позитивний вплив на державу та суспільство.
The article analyzes the nature and directions of implementing socially responsible business. The analysis of the impact of domestic business groups to disseminate and implement the principles of socially responsible behavior. The main trends and factors of this type of activity in the domestic environment, and their positive impact on the state and society.
В статье проанализированы суть и направления внедрения социально-ответственного бизнеса. Проведен анализ влияния отечественных бизнес-групп на распространение и внедрение принципов социально-ответственного поведения. Определены основные направления и факторы развития данного вида деятельности в отечественных условиях, и их положительное влияние на государство и общество.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-30T10:13:53Z
2014-06-30T10:13:53Z
2012-04-02
 
Type Article
 
Identifier Кушнір А. І. Вітчизняний великий бізнес як основа поширення соціальної відповідальності в Україні / А. І. Кушнір // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 128-136.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4127
 
Language uk