Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику
|
|
Creator |
Коляда, Юрій Васильович
Шатарська, Інна Федорівна |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-30T10:40:09Z
2014-06-30T10:40:09Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коляда Ю. Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Юрій Коляда, Інна Шатарська // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 29–35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4130 |
|
Language |
uk
|
|