Запис Детальніше

Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику
 
Creator Коляда, Юрій Васильович
Шатарська, Інна Федорівна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-30T10:40:09Z
2014-06-30T10:40:09Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Коляда Ю. Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Юрій Коляда, Інна Шатарська // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 29–35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4130
 
Language uk