Сучасні концепції маркетингового управління
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні концепції маркетингового управління
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
|
|
Subject |
менеджмент
маркетинг маркетинговий менеджмент концепції маркетингового менеджменту клієнт-орієнтованість бізнесу споживча лояльність management marketing marketing management marketing management concepts client orientation of business consumer loyalty менеджмент маркетинг маркетинговый менеджмент концепции маркетингового менеджмента клиент-ориентированность бизнеса потребительская лояльность 658.893 |
|
Description |
У статті розглянуто питання щодо розуміння сутності сучасного маркетингового менеджменту, заснованого на концепції зовнішньої орієнтації. Визначено перспективи його розвитку у напрямку підвищення клієнт-орієнтованості бізнесу.
A question of understanding the essence of modern marketing management, which is based on external orientation concept is considered in the article. Perspectives of its development in the direction of increasing the business client orientation are determined in the paper. В статье рассмотрен вопрос относительно понимания сущности современного маркетингового менеджмента, основанного на концепции внешней ориентации. Определены перспективы его развития в направлении повышения клиент-ориентированности бизнеса. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-30T11:07:51Z
2014-06-30T11:07:51Z 2012-04-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Сучасні концепції маркетингового управління / А. В. Федорченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 150-158.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4135 |
|
Language |
uk
|
|