Запис Детальніше

Сучасні концепції маркетингового управління

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні концепції маркетингового управління
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
 
Subject менеджмент
маркетинг
маркетинговий менеджмент
концепції маркетингового менеджменту
клієнт-орієнтованість бізнесу
споживча лояльність
management
marketing
marketing management
marketing management concepts
client orientation of business
consumer loyalty
менеджмент
маркетинг
маркетинговый менеджмент
концепции маркетингового менеджмента
клиент-ориентированность бизнеса
потребительская лояльность
658.893
 
Description У статті розглянуто питання щодо розуміння сутності сучасного маркетингового менеджменту, заснованого на концепції зовнішньої орієнтації. Визначено перспективи його розвитку у напрямку підвищення клієнт-орієнтованості бізнесу.
A question of understanding the essence of modern marketing management, which is based on external orientation concept is considered in the article. Perspectives of its development in the direction of increasing the business client orientation are determined in the paper.
В статье рассмотрен вопрос относительно понимания сущности современного маркетингового менеджмента, основанного на концепции внешней ориентации. Определены перспективы его развития в направлении повышения клиент-ориентированности бизнеса.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-30T11:07:51Z
2014-06-30T11:07:51Z
2012-04-29
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Сучасні концепції маркетингового управління / А. В. Федорченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 150-158.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4135
 
Language uk